Skocz do zawartości

Wpierw Vista Pozniej Fedora


Xonare

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec sprawa wyglada tak: zainstalowalem na jednym dysku tworzac oddzielna partycje Viste 64 Ultimate, dalej z plyty Fedora i686 Live CD zbootowal mi sie system, na pulpicie Install to Hard Drive, wybralem Custom i stworzylem na wolnym miejscu za partycja z Vista:

/boot na ext3 100 mb

/ na ext3 10 gb

/swap 1 gb

/home na ext3 jakies 100gb czy cos w okolicy

 

Dalem install zainstalowal sie, reboot, dalej Vista Bootloader, zalogowalem sie wiec na Viste i tak mysle co zrobic aby moc wejsc na Fedore, sciagnalem EasyBCD i probowalem na rozne sposoby dodac ja do Bootloadera ale zawsze dostaje blad jak pozniej proboje sie zalogowac na nia. Jako typ loadera probowalem wybrac GRUB i LILO, a jako drive wybieralem ten na /boot jednak nic nie dalo. Jakies pomysly ?

 

Z gory uprzedzam, ze jestem zielony z (_linuxa_ → Linuksa) ORT i to byla moja pierwsza instalacja, a takze dziekuje za pomoc ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/.../ a jako drive wybieralem ten na /boot jednak nic nie dalo. Jakies pomysly ?

I to był twój błąd, powinieneś gruba zainstalować w MBR dysku (/dev/sda) a nie na partycji /boot. Najprostszym sposobem żeby to naprawić jest odpalić fedorę z płytki i przeinstalować GRUB-a do Master Boot Record, znajdziesz sporo o tym jak to zrobić na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to ja moze cos dodam, bo poczytalem na forum o tej intalacji grub'a.