Skocz do zawartości

Fedora 10 Live Cd Kde Zmiana Języka


brain

Rekomendowane odpowiedzi

Uruchomiłem system-config-language w KDE, zmieniłem język i narzędzie to, po potwierdzeniu, samo pobrało z internetu potrzebne pakiet(y).

Następnie skonfigurowałem język menedżera logowania. Ponownie się zalogowałem do KDE i wszystko OK. :)

 

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam.

Mialem ubuntu 8.10 zainstalowalem sobie KDE i teraz jest w jezyku angielskim. Jak to zmienic? Jezeli da sie tak zmienic jak wyzej kolega napisal to prosze o dokladniejsze rozpisanie poniwaz dopiero co zainstalowalem (_linuxa_ → Linuksa) ORT i jestem zielony, z gory dzieki. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
Przed zalogowaniem masz możliwość zmiany języka, poszukaj na ekranie logowania.

A co zrobic jak na ekranie logowania jest: language "unspecified" i jak klikne i chce zmienić to otwiera sie okienko z: w lewym górnym rogu: language i nic więcej (pusto w środku - żadnego języka do wyboru nie ma), układ klawiatury mogę sobie wybrać (mam nawet do wyboru z pięć różnych polskich nie licząc obcojęzycznych). Po zalogowaniu do GNOME mam wszystko po angielsku, jak robię system-config-language to mam normalnie wybrany "polish" - tyle, że nic to nie powoduje. Jak próbowałem zmienić język na angielski to doinstalowało mi obsługę tego języka, później z powrotem wybrałem język polski - nic się nie instalowało, ale wszystko nadal jest po angielsku (pomimo,że jest wybrane: "polish"). Zainstalowałem sobie fedorę10 z livecd. Pomóżcie, bo nie chce mi się instalować całego systemu od nowa.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój i18n wygląda dokładnie tak jak proponujesz - niestety

Brakuje Ci pewnie paczek kde-i18n-Polish oraz kde-l10n-Polish lub przynajmniej jednej z nich (Uwaga! W "i18n" jest "i" jak Irena, w "l10n" jest "l" jak Lucyna).