Skocz do zawartości

Fedora 10 I Geforce2 Mx/mx 400

Michał Świrzewski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie znam sie kompletnie moża powiedzieć na sprzęcie ale usilnie staram sie zainstalować sterowniki do Fedory 10 i nic mi z tego nie wychodzi. Do rzeczy, wiem że jest troche informacji na ten temat w necie ale raczej badzo ogólnikowo Fedora + Geforce2, legancy itd itp. Ale ja podejrzewam że u mnie w ogóle jest to nie wykonalne. Po uruchomieniu instalatora nvidii pierw miałęm problem bodajrze z kernelem (proszę sie nie śmiać nie jestem informatykiem :) ) zainstalowałem linux-headers i projawił sie inny problem, ale trudno jest mi go określić... mianowicie... instalator zaczął coś Bildować ale na sam koniec napisał: Build error i tyle. Wiem wiem, powinienem spisać co napisał pod spodem... Ale moje główne pytanie już nie jest o te sterowniki bo teraz mam xubuntu 8.10 gdzie instaluje sie je 1 kliknięciem, tylko chodzi mi o to czy jest możliwe że te stery już na Fedora 10 nie działają...??? Pytam bo ściągam F9 i nie wiem czy to ma sens...

Dzięki z góry Wszystkim którzy coś odpiszą.

ps. ten xubuntu to tylko tymczasowo :)

(...)usilnie staram sie zainstalować sterowniki do Fedory 10
Ludzie!!! Czy Wy juz kompletnie nic sami nie umiecie znaleźć? Ile razy mozna podawać na tym forum te same linki? → http://www.mjmwired.net/resources/mjm-fedora-f10.html#nvidia

Przypominam o regulaminie rozdział II, pkt.2. podpunkty od a) do d)

P.S.Ja chyba zaczę walic ostrzeżeniami bez uprzedzenia za takie posty.

Oglądałem już to wszystko, robiłem, tydzień czasu... Nie jestem aż tak głupi :)

Nie usuwaj.

Pozdrawiam.

---- łączenie postów ----

Tobie to powinno być głupio WalDo :) Bo podałeś mi lnka do czegoś co i tak nie rozwiązywało problemu, ale na całe szczęscie są jeszcze życzliwi ludzie na tym forum.

Pozdrawiam, można zamknąć.

Ps. Wersja beta sterowników nvidii 96.43.09

Off Topic

Tobie to powinno być głupio WalDo :)