Saraa80 Napisano Luty 10, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 10, 2009 Mam problem z zainstalowaniem pakietu Libnet-1.0.2a po komendzie ./config pojawia mi się coś takiego: ./configure loading cache ./config.cache Beginning autoconfiguration process for libnet-1.0.2a... checking host system type... i686-pc-linux-gnu checking target system type... i686-pc-linux-gnu checking build system type... i686-pc-linux-gnu checking for gcc... no checking for cc... no configure: error: no acceptable cc found in $PATH co mam zrobić? (Na Fedorę przeszłam niedawno, więc nie mam zbyt dużego doświadczenia - swoje czasu korzystałam trochę z Red Hata, ale tam jakoś wszystko szło prościej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 10, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 10, 2009 Pierwsze pytanie jaką masz wersję Fedory? Drugie pytanie dlaczego kompilujesz libnet ręcznie? Nie ma tego w repozytoriach przypadkiem? A jeśli bardzo musisz ręcznie kompilować, to przydałby się kompilator a u Ciebie... checking for gcc... no checking for cc... no Zanim cokolwiek zaczniesz robić poczytaj sobie najpierw o Fedorze. → http://docs.fedoraproject.org Do instalacji oprogramowania używa się obecnie programu yum ("nakładki" na rpm rozwiązującej problem "piekła zależności"). Tak więc aby zainstalować kompilator wystarczy z konsoli jako root wpisać yum install gcc gcc-c++ ale z taką wiedzą o systemie nawet nie podchodź do kompilacji. Może napisz do czego Ci potrzebny jest libnet - duża szansa, że to można rozwiązać zupełnie inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...