Skocz do zawartości

Instalacja Crossover


Lewek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Od pewnego czasu próbuje zainstalować Crossover-Pro-7.0.2.sh na fedorze 10 wersji 64bit no i problem polega na tym że szukałem wersji crossover x64 no i nic nie mogłem znaleźć ;(

No i teraz moje pytanie brzmi czy można zainstalować wersje 32bit na systemie 64bit?

Jak tak to mógłby ktoś mi napisać jak. O jestem początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT więc jak byście mogli to objaśniać jak najjaśniej :rolleyes:

 

 

P.S. nie wiedziałem który dział wybrać jeśli źle wybrałem :lammer: to niech ktoś przeniesie do poprawnego z góry dzięki B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Verifying archive integrity...OK
Uncompressing CrossOver Linux Professional
................................................................................
............................................
This installation does not support unknown on Linux / x86

This product requires Linux running on a pentium-compatible (i386) system.

 

 

No trochę nie bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trochę nie bardzo
No to od tego trzeba było zacząć, że próbowałeś i masz jakiś błąd.

 

Jesteś pewien, że masz poprawnie ściągnięta paczkę z CrossOver? Sprawdziłeś sumę MD5 po ściagnięciu? (Obok linku do paczki miałeś wpisany rozmiar a w nastepnej kolumnie przycisk "MD5")

 

[EDIT]

Instalujesz jako root czy jako zwykły użytkownik? Tu może być różnica, jeśli próbujesz instalować lokalnie. Ja wybrałem opcję instalacji dla wszystkich użytkownikó systemu i robiłem to jako root do katalogu /opt/cxoffice zamiast $HOME/cxoffice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak, to ściągnij z CodeWeavers MD5 i sprawdź.

I może jeszcze pokaż jak wygląda odpowiedź na polecenie uname -a. Fedorę masz zaktualizowaną? Bo u mnie instalacja przeszła bez problemu na F10 64-bit.

 

[EDIT]

A może ściągnij RPM pod Red Hata - może będzie lepiej?