valnoq Napisano Sierpień 15, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 15, 2009 Witam. Ostatnio zainstalowalem Fedore 11. Wszytsko przebieglo bez zadnych komplikacji. Problem zaczal sie z ekranem. Nie wiem dlaczego wykrywa mi 15-sto calowy monitor, skoro mam 17 cali. Dzialam na radeonie 9550. Wiem, ze jest z nim problem gdyz ati nie wspiera tego modelu. Nie moge dopasowac rozdzielczosci. Ogolenie rzecz mowiac jest to dla mnie duzy problem. Jestem nowicjuszem w sprawach linuksa, dlatego prosze o pomoc. Z gory thx. P; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafig Napisano Sierpień 15, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 15, 2009 trzeba ustawic odpowiedni tryb w subsekcji display w sekcji screen w /etc/X11/xorg.conf na przyklad tak Section "Screen" SubSection "Display" Viewport 0 0 Depth 24 Modes "1280x1024" "1024x768" # +jakie Ci jeszcze do glowy tryby przyjda EndSubSection EndSection piszesz ze jestes nowicjuszem - poradnik czytales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
valnoq Napisano Sierpień 15, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 15, 2009 Czytałem kilka punktow tego poradnika. Rozdziałke powinienem miec 1024x768 także nie ma sensu edytowac tego pliku. Monitor mi widzi jako 15 i dlatego jak ustawiam 1024x768 obraz nie jest taki jaki byc powinien. Uzywalem kiedys starszej ver. ubuntu i przy tej rozdzialce wszystko sie ladnie ukladalo, ale wtedy byly w dzialaniu sterowniki wlasnosciowe ATI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafig Napisano Sierpień 15, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 15, 2009 no to znajdzi parametry monitora i wpisz je w xorg conf. i nie ma nic do rzeczy czy Ci wykrywa monitor czy nie. wazne ze grafike wykrywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...