root4u Napisano Sierpień 29, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 29, 2009 Wyszukajcie na obrazku dystrybucje Linuksa i napiszcie ile ich jest oraz jaką mają nazwę (Są ukryte pod postacią zwierząt - dużo ich nie ma.) http://picasaweb.google.pl/lh/photo/zFxz_E...feat=directlink Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qmic Napisano Sierpień 29, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 29, 2009 Wyszukajcie na obrazku dystrybucje Linuksa i napiszcie ile ich jest oraz jaką mają nazwę (Są ukryte pod postacią zwierząt - dużo ich nie ma.) http://picasaweb.google.pl/lh/photo/zFxz_E...feat=directlink Ja nie czaję Nie znam się na rybach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
multics Napisano Sierpień 30, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 30, 2009 A ja wypatrzyłem tylko bojownika z W7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
root4u Napisano Sierpień 30, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 30, 2009 Kiepscy jesteście ;p Nie trzeba się znać na rybach. Co wam przypomina rozgwiazda ? Jaką dystrybucje ? Podpowiedź: Pierwsze litery tych dystrybucji to: A... O... F... M... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
multics Napisano Sierpień 30, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 30, 2009 Rozgwiazda zdecydowanie przypomina mi rozgwiazdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawe song Napisano Sierpień 30, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 30, 2009 Rozgwiazda - Mandriva Bojownik - Windows 7 Rozdymka - NetBSD czy cuś w tym rodzaju Więcej grzechów nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafig Napisano Sierpień 30, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 30, 2009 rozdymka to openbsd, no co ty puffiego nie znasz ? :D a ten rekin to chyba maskotka VMS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...