mlekolak Napisano Wrzesień 6, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 6, 2009 Witam chcialbym zainstalowac program ze strony noip aby miec stala domene poniewaz moje ip sie zmienia. Sciagnolem program noip http://www.no-ip.com/downloads.php?page=linux i teraz zaczynaja sie schody rozpakowalem plik ale kompletnie nieweim co dalej jak zainstalowac?? Jestem zielony jezeli chodzi o (_linuxa_ → Linuksa) ORT dopiero sie ucze. Zgory dzieki za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEMON Napisano Wrzesień 6, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 6, 2009 wchodzisz do tego rozpakowanego katalogu i tam masz plik o nazwie "Readme first" czyli przeczytaj mnie najpierw tam jest wszystko napisane - w skrocie - odpalas konsole - przechodzisz do tego katalogu z tym noip wydajesz komende make pozniej komenda z roota make install . Powinno sie zaistalowac pozniej muszisz zmienic prawa z roota chmod 700 /usr/local/bin/noip2 z roota chown root:root /usr/local/bin/noip2 -- zamiast root wpisz nazwe swojego konta z jakiego sie logujesz np tomek to bedzie chown tomek:tomek /usr/local/bin/noip2 pozniej aby uruchomic ten programik - demonik ktory bedzie dzialal w tle dajesz komende /usr/local/bin/noip2 kilka komend potrzebnych do zarzadzania nim /usr/local/bin/noip2 -C konfiguracja /usr/local/bin/noip2 odpalasz go /usr/local/bin/noip2 -S wyswietla info o odpalonym kliencie to tak wskrocie wszystko masz tam napisane ale nie wiem czy sobie poradzisz trzymam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borzole Napisano Wrzesień 6, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 6, 2009 nadmienię tylko, że alternatywą jest konto na dyndns.com i aktualizacja przy pomocy programu ddclient (z repo) efekt ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...