dartagnan Napisano Marzec 18, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 18, 2010 Proszę tylko nie krzyczeć Co zrobić aby komp wyłączał się zawsze o 20.30 (fedora 12) Wiem że jest cron itp. ale jestem początkujący, WIĘC WYBACZCIE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Marzec 18, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 18, 2010 http://www.cyberciti.biz/tips/howto-shutdo...omatically.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borzole Napisano Marzec 18, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 18, 2010 Użyj graficznej nakładki na "cron" i "at" gnome-schedule W polu polecenia podawaj pełne ścieżki o tak: /sbin/shutdown -h now albo dodaj na początku konfiguracji cron (edycja: crontab -e ) taki wpis: DISPLAY=:0.0 LANG=pl_PL.UTF-8 PATH=$PATH:/bin:/sbin:/usr/bin:/usr/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/sbin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkuzad Napisano Marzec 18, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 18, 2010 całość w crontabie powinna wyglądać tak: (po wyswietleniu crontab -e) 30 20 * * * /sbin/shutdown -h now Wyjasnienie: 30- w której minucie 20- o której godzinie * - dzień miesiąca (1-31) * - miesiąc(1-12) * - dzień tygodnia (0-7) /sbin/shutdown -h now - komenda którą ma odpalić * oznacza "wszystkie". Link do wiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...