Skocz do zawartości

Dlaczego Kupować Redhat?


jacek22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pytanie moje dotyczy sensu kupowania REDHATA. Czy warto kupować taki system i płacić wcale niemało skoro jest tyle darmowych innych? Czym różni się firma sprzedająca REDHATA od Microsoftu, skoro każe sobie płacić i daje tylko ograniczone czasowo wsparcie? A co dalej, po upływie tego czasu? Czy zakupiony redhat mogę zainstalować tylko na jednym komputerze? Nie chcę nic piratować ani nie jestem też ślepo zapatrzony w windowsy. Na codzień używam na swoich komputerach Win7 i Ubuntu. Zupełnie jestem zielony w temacie REDHATA i proszę o rzetelna odpowiedź. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

[...]Czym różni się firma sprzedająca REDHATA od Microsoftu, skoro każe sobie płacić i daje tylko ograniczone czasowo wsparcie?[...]
Systemem operacyjnym oraz jakością wsparcia :) Innych różnic też dopatrzeć można się sporo.

Zamiast zadawać takie pytania, to poszukaj sobie informacji o poszczególnych dystrybucjach Linuksa a potem zadawaj konkretne pytania. Jeśli  chodzi o RH to poza Fedorą jest kilka innych podobnych a CentOS to w zasadzie kopia RHEL tylko bez wsparcia płatnego i za darmo.

 

 

 

Ponieważ przewiduję, że z tego jak zwykle w takich dyskusjach zrobić się off topic, to przenoszę do Hyde Park. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... żeby za zarobione pieniążki RedHat mógł wspierać finansowo Fedorę i opłacać niektórych programistów z projektu.

 

A teraz panowie z certyfikatami, niech nam opowiedzą o stronie technicznej. Takie osobiste pytanie: jesteście magikami? :)

 

@WalDo

przecież my nigdy nie robimy off topu :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz sieć na kilkanaście/kilkadziesiąt komputerów i uruchamiasz standardowe usługi (samba, mail, www, jakiś sql, ...) instalujesz Centosa, Debiana, *buntu LTS - szukasz wsparcia w dokumentacji i na forach,