Macros Napisano Grudzień 2, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 2, 2010 Witam Jak w temacie, na uczelni korzystamy z linuxa i na informatyce piszemy w vimie albo nano, admin zablokował nam możliwość instalowania nowego oprogramowania na serwerze a ja chciałbym skorzystać z code:blocks'a. W linuxie jestem zielony i w internecie nie doszukałem się jak to zrobić o ile to w ogóle jest opłacalne/możliwe. Tak więc pytanie brzmi jak odpalić code::blocks'a bez instalowania go i trzymając wszystkie jego pliki w miarę w obrębie mojego folderu domowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esail Napisano Grudzień 2, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 2, 2010 Ściągnij źródła i zainstaluj lokalnie w swoim katalogu. Es. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Grudzień 2, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 2, 2010 Wydaje mi sie, ze jest mozliwosc zainstalowania RPM lokalnie przed odpowiednia opcje. [EDIT] To sie da zalatwic opcja np. --root=/home/user/bin tylko codeblocks ma kupe zaleznosci, wiec trzeba sobie sporo paczek lokalnie posciagac. A moze yum cos podobnego potrafi? Nigdy nie sprawdzalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...