NoRobot Napisano Październik 1, 2017 Zgłoszenie Share Napisano Październik 1, 2017 Za każdym razem jak się loguję na swoje konto, to mam komunikat, że pulse audio niespodziewanie zakończył działanie. Zgłaszam ten błąd i ... sytuacja się powtarza przy kolejnym logowaniu. Czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie pozbycia się tego zapętlenia? Kiedyś chyba była opcja zgłaszania takich błędów automatycznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fredro Napisano Październik 1, 2017 Zgłoszenie Share Napisano Październik 1, 2017 Wpisz w Dash "Zgłaszanie problemów" wybierz to. Preferencje > Sposoby działania lub Zdarzenia i wybierz skonfiguruj, odznaczasz tam przy danym komunikacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoRobot Napisano Październik 2, 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano Październik 2, 2017 OK Dzięki A można to całkiem wyłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się