Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Za każdym razem jak się loguję na swoje konto, to mam komunikat, że pulse audio niespodziewanie  zakończył działanie. Zgłaszam ten błąd i ... sytuacja się powtarza przy kolejnym logowaniu.

Czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie pozbycia się tego zapętlenia? Kiedyś chyba była opcja zgłaszania takich błędów automatycznie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w Dash "Zgłaszanie problemów" wybierz to. Preferencje > Sposoby działania lub Zdarzenia i wybierz skonfiguruj, odznaczasz tam  przy danym komunikacie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

OK

Dzięki :)

A można to całkiem wyłączyć?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×