bartoszp1992 Napisano Lipiec 31, 2021 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 31, 2021 Cześć, pacjent to Latitude E4310. Jest wyposażony w BT 2.0 wewnątrz, jednak wiele z nowych urządzeń używa już BT smart, dlatego do tej pory korzystam z adaptera CSR 4.0 Do tej pory działało to następująco: wylączam BT, wpinam dongla i po prostu działa. BT się włącza sam i listuje urządzenia juz z dongla. Jednak starego dongla gdzies mi wcięło, wiec kupiłem nowy. I tutaj się pojawia problem- po wyłączeniu BT i wpięciu nowego dongla- zero reakcji. Świeci sie na niebiesko i jest widziany jako: Bus 002 Device 041: ID 0a12:0001 Cambridge Silicon Radio, Ltd Bluetooth Dongle (HCI mode) Ale nie mam pojęcia co z tym dalej zrobić. RFkill list all wyrzuca: [bartosz@localhost ~]$ rfkill list all 0: phy0: Wireless LAN Soft blocked: no Hard blocked: no 1: dell-wifi: Wireless LAN Soft blocked: no Hard blocked: no 2: dell-bluetooth: Bluetooth Soft blocked: no Hard blocked: no 4: dell-wwan: Wireless WAN Soft blocked: no Hard blocked: no 34: hci1: Bluetooth Soft blocked: no Hard blocked: no 36: hci0: Bluetooth Soft blocked: no Hard blocked: no Macie panowie wiedzę jak rozwiązać problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Sierpień 1, 2021 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 1, 2021 Mam takie samo urządzenie. [waldo@localhost ~]$ lsusb | grep "Bluetooth Dongle" Bus 002 Device 004: ID 0a12:0001 Cambridge Silicon Radio, Ltd Bluetooth Dongle (HCI mode) Korzystałem z przewodnika na stronie https://computingforgeeks.com/connect-to-bluetooth-device-from-linux-terminal/ A potem do podłączenia słuchawek (bo tylko do tego korzystam z BT) używam blueman-applet. Wprawdzie już na F34, ale na 33 powinno też działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się