Skocz do zawartości

Aurox


buczo PL

Rekomendowane odpowiedzi

Ja k wtemacie co sądzicie o tym systemie bo ja jestem użytkownikiem w 99% początkującym. Narazie urzywam Fedory ale ciekawią mnie też inne dystrybucje może trochę mniej skompilikowane. Najbardziej zależy m i na tym żeby system był standardowo dobrzewyposarzony, zapezpieczony, szbki i stabilny.

 

Będę wdzięczny za wypowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że wydawanie jego jest pomyłką. IMO to normalna Fedora, tylko pod inną nazwą i z może małymi lekkimi zmianami. Nie wiem nawet, czy już doczekał się on własnych paczek → zawsze jechał na tych z Fedory. Ja tam jednak wole pełnoprawną Fedore niż jakiegoś transwestyte ;) Ostatnio w shoutboxie też było na ten temat → poszukaj w jego archiwum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś używałem troszkę Auroxa i muszę przyznać, że nie jest taki zły. Gdzieś kiedyś słyszałem, że nawet nieźle mu idzie i coś było o prześcignięciu FC(hmmm...). Ogólnie dla początkujących jest to dobry wybór, ma wile rzeczy od razu, których nie ma Fedora, no i dobrze sobie radzi z polskimi wymysłami typu BlueConet czy neo. A że jest oparty na fedorze, więc stabilność i szybkość jest porównywalna :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aurox jest tak podobny do Fedory, że nie ma sensu się przesiadać; aktualizacje generalnie są, ale w trybie "wydaniowym", czyli Aurox 10.1 + kilka poprawek = Aurox 10.2, a 10.2 + kilka poprawek = 10.3; niestety oznacza to, że owe poprawki są tylko raz na kilka miesięcy; ale jest repozytorium z dodatkowymi pakietami dla Auroksa (nazywa się "Turox"), typu kadu, amule, k3b-mp3 i takimi tam... chociaż są też zaktualizowane wazniejsze rzeczy - glibc, GTK2, mysql, apache i php, bzip2 i więcej