Zygmunt Napisano Wrzesień 15, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 15, 2005 Hej tak z ciekawości niech ktoś napisze gdzie sę uczy tak dla znajomości na forum Szkoda mogłem wpaść na ten temat już dawno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCiNWz Napisano Wrzesień 15, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 15, 2005 Witam. No to zacznę, studiuję zaocznie w Wyższej Szkole Humanistyczno Ekonomicznej, wydział informatyka, specjalność sieci komputerowe , filia niedaleko miejsca zamieszkania, a dokładniej pod Warszawą, jakimś cudem w październiku rozpoczynam trzeci semestr swojego kształcenia (mam niadzieję, że nie ostatni ) Zapomniałeś napisać coś o sobie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...