Skocz do zawartości

Fedora Core 3

senTens

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Xy wink.gif

Mam problem z FC3 w wersji graficznej sad.gif

Studiuję Informatykę i zacząłem pracę z linixem. Kupiłem Pismo Linux+ z FC3. Zainstalowałem go mając WinXP i jest wszystko ok..

Problem w tym, że jakiś zamulony ten system jest :/ Strony wolno wchodzą, programy w Aplikacjach zanim się uruchomią (np. Display) czekam z 10 sekund.. O aktualizacji nie wspomnę, a czytałem Tu na forum, że się zawiesza i mam ten sam problem. Aktualizacji jest 295 dostępnych i nie mogę nawet doczłapać się do ich pobierania sad.gif Ale to nie jest jeszcze problem. Czytałem na fedora.pl o kompilacji jądra. Krok po kroku robiłem co zamieszczono i jedynym plusem jest to, że nareszcie mam coś w /usr/src poza pustymi katalogami. Niby kernel się podgrał, ale jakoś nie widzę różnicy w działaniu systemu. Mam znajomych którzy trzaskają w Linuksie od lat ale nigdy nie używali Graficznego trybu. Pracują na serwerach za 150 000 zł i tam grafa siedzi 4MB smile.gif Tak to jest z prawdziwymi serwerami. Ale straciłem wątek. Wiem że w jakiś sposób powinienem skonfigurować system pod mojego kompa (P3 1000, 512MB, Radek 9600) ale nie wiem jak. Dziwne, że jak coś uruchamiam to przez 10-15 sekund użycie procka jest 100% sad.gif Aż mi się odechciewa siedzieć przy tym Linuksie, ale muszę i z jednej strony chcę.. Ile można na Windowsach siedzieć :/

Tak krótko..

1. Zamulanie kompa.

2. Aktualizacja 295 poprawek - posrać się idzie.

Żeby się chociaż tak nie zamulał to bym przeczytał całe forum i pewnie by się coś znalazło na ten temat ale wierzcie mi, że komp chodzi jak ślimak. Jeśli ktoś może mi pomóc to będę wdzięczny.

Moje GG: 3726181

email: [email protected]

Help! sad.gif

No OK Yup, ale czy to mi przyspieszy kompa? Naprawdę chodzi jak 386 :/

Wiem że ponoć trzeba skompilować jajko pod kompa ale jak to zrobić.