Skocz do zawartości

Opóźnienia Dźwięku


SeeM

Rekomendowane odpowiedzi

zauważyłem, że gry w SDLu (czy wszystkie to akurat nie wiem; wiem, że zrobione w pygame) mają tendencję do opóźnień dźwiękowych; np. koleś dostaje w nochala a dżwięk "włśśśsip" jest po niecałej sekundzie, jest to zauważalne i denerweuje; słabo orientuję się w temacie kernela, ale z tego co pamiętam przydałaby się łatka low latency; tak mi się wydaje, bo na Aurox 9.2 (taki zaktualizowany Red Hat 9) z jądrem 2.4.20 i dźwiękiem na OSS nie ma problemów

 

można niby ściągnąć źródła jądra i jakiś patchset, ale z racji sprzętu na którym miałoby to chodzić kompilacja czegoś większego niż 5 megabajtów nie wchodzi w grę; jest jakiś sposób, żeby to obejść? problemy z aRTs z góry odrzucam, jako, że nie ma KDE

 

PS. z góry dodaję, że sprzęt ten jest wysdtarczająco wydajny, żeby dało się grać w proste gry bez opóźniania dźwięku smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje ze jest to stary problem z systemem dzwieku w KDE,

uruchom jako użytkownik , nawet na Gnome

kcontrol

Dzwiek i multimedia -> System dźwiękowy -> Ogólne,

wyłącz (odchacz) Włącz system dzwieku

i ponownie uruchom komputer ,

sam tak zrobiłem i nie mam opóznienia dźwięku

 

Nie doczytałem ze nie masz Kde

http://forum.fedora.pl/index.php?showtopic=7605

spróbuj sposobu gajownika

Edytowane przez arturek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...