SeeM Napisano Listopad 7, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 7, 2005 zauważyłem, że gry w SDLu (czy wszystkie to akurat nie wiem; wiem, że zrobione w pygame) mają tendencję do opóźnień dźwiękowych; np. koleś dostaje w nochala a dżwięk "włśśśsip" jest po niecałej sekundzie, jest to zauważalne i denerweuje; słabo orientuję się w temacie kernela, ale z tego co pamiętam przydałaby się łatka low latency; tak mi się wydaje, bo na Aurox 9.2 (taki zaktualizowany Red Hat 9) z jądrem 2.4.20 i dźwiękiem na OSS nie ma problemów można niby ściągnąć źródła jądra i jakiś patchset, ale z racji sprzętu na którym miałoby to chodzić kompilacja czegoś większego niż 5 megabajtów nie wchodzi w grę; jest jakiś sposób, żeby to obejść? problemy z aRTs z góry odrzucam, jako, że nie ma KDE PS. z góry dodaję, że sprzęt ten jest wysdtarczająco wydajny, żeby dało się grać w proste gry bez opóźniania dźwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturek Napisano Listopad 7, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 7, 2005 (edytowane) Mnie się wydaje ze jest to stary problem z systemem dzwieku w KDE, uruchom jako użytkownik , nawet na Gnome kcontrol Dzwiek i multimedia -> System dźwiękowy -> Ogólne, wyłącz (odchacz) Włącz system dzwieku i ponownie uruchom komputer , sam tak zrobiłem i nie mam opóznienia dźwięku Nie doczytałem ze nie masz Kde http://forum.fedora.pl/index.php?showtopic=7605 spróbuj sposobu gajownika Edytowane Listopad 7, 2005 przez arturek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się