milka Napisano Luty 18, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2006 w mojej F3 (chyba zreszta w kazdej) w Gnome w rogu na panelu jest data i jak na nia klikne to wyskakuje mi kalendarz.....podobno jest on polaczony z evolution- jak ustawiac to co chce zrobic na dany dzien-mam fedore od dzis i jestem zupelnie zielona i tak jeszcze z ciekawosci bo interesuje sie wiecznymi kalendarzami(to moje wariactwo ) jaki am zasieg ten kalendarz?? bo jak sie nim bawilam to lata zajechaly mi daleko......... jak ktos wie to bardzo prosze o odpowiedz pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano Luty 18, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2006 Po wpisaniu notatki w kalendarzu Evolution nic się nie wyświetla? Poza tym lepiej zainstaluj FC4, bo może w FC3 jeszcze nie ma evolution-data-servera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milka Napisano Luty 18, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2006 dzieki,jakos mi wyszlo..... a czy nikt nie wie nic o tym kalendarzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalzaq Napisano Luty 18, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2006 A da się w jakis sposób 'załadować' do tego kalendarza daty różnych świąt? Chodzi mi o jakiś gotowy szablon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ponury Napisano Luty 18, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2006 Nie wiem co masz na myśli pisząc 'załadować' ale jest opcja importu z pliku lub starszych programów. Można także ustawić by zdarzenie powtarzał się co pewien okres czasu, czyli dla świąt ustawiasz rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...