Skocz do zawartości

Kalendarz W Gnome

milka

Rekomendowane odpowiedzi

w mojej F3 (chyba zreszta w kazdej) w Gnome w rogu na panelu jest data i jak na nia klikne to wyskakuje mi kalendarz.....podobno jest on polaczony z evolution- jak ustawiac to co chce zrobic na dany dzien-mam fedore od dzis i jestem zupelnie zielona smile.gif i tak jeszcze z ciekawosci bo interesuje sie wiecznymi kalendarzami(to moje wariactwo biggrin.gif ) jaki am zasieg ten kalendarz?? bo jak sie nim bawilam to lata zajechaly mi daleko.........biggrin.gif jak ktos wie to bardzo prosze o odpowiedz pozdrawiam

Chodzi mi o taki bajer by w tym kalendarzu dostępnym po kliknięciu na zegarek były zaznaczone (np. czerwonym kolorem) święta (dobrze by było jakby gdzieś było napisane jakie). Czy jest taka możliwość czy też muszę zainstalować coś innego?

taki kalendarz jest fajny bo mozna wpisywac rozne rzeczy warte do zapamietania.......... biggrin.gif tylko przydalby sie laptop zeby to nosic ze soba np na uczelnie.....wink.gif

ale neci mnie temat zasiegu tego kalendarza-moj brat sie nim bawil i dojechaly mu do roku 100700 czy jakos tak i podobno szlo dalej..............mimo wszystko wg mnie nie da sie zrobic kalendarza idacego z datami w nieskonczonosc- bo skad komp wzialby tyle pamieci???? huh.gif

Tak, jasne że pamieć jest ograniczona. Ale to co napisałem to np. proste obejście problemu zbyt długich liczb. Załóżmy że masz dodać 2 liczby 10000 cyfrowe. Zapisujesz ją każdą w pliku na odwrót, czytasz po jednym znaku, a w pamięci przechowujesz tylko jeszcze resztę z dzielenia. W trzecim pliku zachowujesz dane.

Z kalendarzem byłoby więcej zabawy, ale przecież rządzi się to swoimi prawami: po każdym pierwszym jest drugi, etc. Rok przestępny co czwarty, z wyjątkiem x00. Itd., itd... Mogłaby to być całkiem niezła zabawa z pisaniem takiego softu. Oczywiście taki kalendarz też by padł, ale znacznie później niż proste.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.