Skocz do zawartości

Problem Z Instalacja Fc5 Z Dvd


qmxc

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie pisze, że jestem początkującym użytkownikiem Linuksa. Mam problem przy instalacji FC5 z dysku DVD. Po wybraniu standardowej i jakiejkolwiek innej opcji(sposród wymienionych tam) instalacji, instalator normalnie sie ładuje, wybieram język później układ klawiatury i wybieram zródło instalacji Dysk CD-ROM. Instalator wywala mi komunikat, że dany CD nie zawiera instalacji i wysówa płyte. Może to błachostka dla niektórych ale dla początkującego to jest problem niestety. Prosze o pomoc lub jakieś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś sumę kontrolną? Może przy ściąganiu coś poszło nie tak. W katalogu, z którego ściągałeś płytę powinien być plik z sumami sha1.

Również przed rozpoczęciem instalacji powinna być opcja sprawdzania nośnika.

Pozdr,

W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu nie ma po co wymyslac innych "sugestii"... huh.gif

 

Na 99% masz uszkodzony nosnik (typowy komunikat: Anaconda nie rozpoznaje dysku...) wiec zanim poprosisz o sugestie po raz kolejny - prosze: sprawdz go.

 

Nigdy nie uzywalem instalki DVD, ale tez powinna zawierac opcje sprawdzenia nosnika na samym poczatku procesu instalacji, a jesli nie to pozostaje jeszcze zbootowanie z opja linux mediacheck...

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1 poscie jest słowo WYSóWA które nie jest zaznaczone jako bład ort !!

LINUX jest błedem a WYSóWA nie jest question.gif

Taa... Czy wy wiesz, że tego słowa się tak często jak linux nie używa smile.gif Te filtry na forum są ustawiane ręcznie i nie opierają się na żadnym skomplikowanym skrypce sprawdzającym pisownie tongue.gif To prosta zamiana ciągu znaków. Wcale się nie dziwię, że moderatorom forum nie chce się wklepywać całego słownika do bazy danych tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach