Skocz do zawartości

Totalny Brak Dzwieku Mimo Wykrytej Karty W Fc5

airwolf

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym użytkownikiem i mam wielki problem. Walcze z moją FC5 juz prawie miesiąc i zdecydowałem się poprosić o pomoc bo już chyba wszędzie szukałem.

Problem jest następujący:

Najpierw zainstalowałem FC3 i dzwięk był ale (_ściągnołem_ → ściągnąłem) ORT sobie z netu FC5 i zainstalowałem formatując dysk od nowa i też miałem dzwięk. Po zainstalowaniu mojego tunera TV Win Fast TV 2000 straciłem dzwięk. Postanowiłem powalczyć jeszcze raz z FC5 i znów sformatowałem dysk i zainstalowałem od nowa i już dzwięk sie nie pojawił. karte muzyczną sprawdzałem i działa pod windozą czyli jest sprawna. FC5 w wykrywaczu karty muzycznej ją wykrywa ale nie odtwarza testowego dzwieku.

Moja karta muzyczna to sb awe 64 na złączu isa.

pomocy bo już (_niemam_ → nie mam) ORT siły z nim walczyć a chciałbym się cegoś nauczyć więcej niż tylko instalowanie od nowa FC5

Przerabiałem podobny problem z kartą na układzie CMI8738, karta była wykrywana była bez problemów a dźwięk niegrał.

Cała sparaw wiązała się z tym że kartę można było ustwić w 3 różne "stany" ( czy tam jako 3 różne użądzenia PCM, nieiwm jak to nazwać), było to chyba DAC (coś tam), EAC, Iec958 (nie pamiętam jak to się nazywało, nie mam już tej karty. Ale w SB live też jest coś podobnego). W zależności co się ustawiło trzeba było jeszcze odpowiedniu ustawić progrmay (np. Xmms trzeba było po kombinować z hw0,0 hw0,1 itp) no i co najważniejsze odpowiednio skonfigurować mikser (a używałem ztego z KDE, ale w alsamixer też musiało to być). Dla jednego z tych ustawień trzeba było wybrać opcję zaczynającą się od IEC______. W tedy dźwięk grał. Niestety nie pamiętam która to była opcja, pamiętam że się z tym nakombinowałem zanim do tego dotarłem.