airwolf Napisano Wrzesień 4, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 4, 2006 Jestem początkującym użytkownikiem i mam wielki problem. Walcze z moją FC5 juz prawie miesiąc i zdecydowałem się poprosić o pomoc bo już chyba wszędzie szukałem. Problem jest następujący: Najpierw zainstalowałem FC3 i dzwięk był ale (_ściągnołem_ → ściągnąłem) ORT sobie z netu FC5 i zainstalowałem formatując dysk od nowa i też miałem dzwięk. Po zainstalowaniu mojego tunera TV Win Fast TV 2000 straciłem dzwięk. Postanowiłem powalczyć jeszcze raz z FC5 i znów sformatowałem dysk i zainstalowałem od nowa i już dzwięk sie nie pojawił. karte muzyczną sprawdzałem i działa pod windozą czyli jest sprawna. FC5 w wykrywaczu karty muzycznej ją wykrywa ale nie odtwarza testowego dzwieku. Moja karta muzyczna to sb awe 64 na złączu isa. pomocy bo już (_niemam_ → nie mam) ORT siły z nim walczyć a chciałbym się cegoś nauczyć więcej niż tylko instalowanie od nowa FC5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lone_wolf Napisano Wrzesień 4, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 4, 2006 su - alsamixer Zobacz czy nie masz wyciszonych kanałów. Po ustawieniu kanałów wychodzisz przez escape alsactlstore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
airwolf Napisano Wrzesień 4, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 4, 2006 tego prubowałem w pierwszej kolejności i wyskakuje mi coś takiego alsamixer: function snd_ctl_open failed for default: No such file or directory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lone_wolf Napisano Wrzesień 5, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2006 Coś pominąłeś chyba przy instalacji. Sprawdź czy masz [lone_wolf@localhost ~]$ rpm -qa | grep alsa alsa-lib-devel-1.0.11-4.rc2 alsa-lib-1.0.11-4.rc2 alsa-utils-1.0.11-4.rc2 [lone_wolf@localhost ~]$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...