Deloitte Napisano Marzec 4, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 4, 2008 Witam, Na wstępie chciałbym powiedzieć, że jestem początkujący, i mam mały problem, mianowicie, wszystko ładnie działa w MPlayerze poza maksymalizacją okienka, jak je powiększe to film i tak jest w orginalnych rozmiarach, używam audio:pulse, video:x11 ( XImage/Shm ), na innych sterownikach nie działa, albo starsznie tnie. Jeżeli jest to istotne to karta graficzna to HD2600M + sterowniki readeonhd. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi1981 Napisano Marzec 4, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 4, 2008 To jakiś problem ze sterownikiem x11, też u mnie nigdy się nie maksymalizuje. Za to nie ma z tym problemu na Xv lub OpenGL* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deloitte Napisano Marzec 4, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 4, 2008 na Xv mam taki oto błąd: "Error opening/initializing the selected video_out (-vo) device". Natomiast na OpenGL w powiększonym okienku strasznie tnie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi1981 Napisano Marzec 4, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 4, 2008 Tnie zapewne dlatego że nie masz akceleracji 3D - czytaj sterów do grafiki zainstalowanych :-) Tutaj jednak bądź co bądź potrzebne są z tego co kojarzę własnościowe stery ati/nvidia - na tych wolnych chyba za dobrze sytuacja nie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deloitte Napisano Marzec 5, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 5, 2008 Adi, zgodzę się z Tobą, że nie mam akceleracji 3d, jednak sterowniki instalowalem, jak napisałem wyżej "radeonhd", próbowałem również kmod-fglrx, jednak jest konflikt: "Error: ati-x11-drv conflicts with xorg-x11-drv-fglrx" :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...