nestoor Napisano Marzec 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 13, 2008 Gdzie ( w jakim pliku) i jak wygląda wpis jesli chcę recznie ustawic dane do polaczenia z routerem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Marzec 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 13, 2008 Polecenie ifconfig, dodatkowo pliki /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-<nazwa interfejsu>, /etc/resolv.conf. Chyba, że chodzi Ci o bezprzewodowy. Może na wszelki wypadek zdradź tę tajemnicę. [EDIT]OK, teraz spojrzałem dokładniej na tytuł - zapomnij o tym co napisałem wcześniej. Nie znam się na bezprzewodowych routerach, ale na forum było juz pare razy np. → http://forum.fedora.pl/index.php?act=Searc...ighlite=%2Bwifi Zamiast polecenia ifconfig przyda się zapewne iwconfig. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nestoor Napisano Marzec 13, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 13, 2008 Chodzi mi o wpisanie do pliku SSID, nazwy uzytkownika, haslo, ip, tak zeby przy kazdym uruchomieniu przyjmowal te ustawienia ( a nie zebym musial sie laczyc networkmanagerem po zalogowaniu do systemu) , no i druga sprawa ze zawsze jak nie ma tych ustawien to wisi z 3 minuty na probie znalezienia IP dla WIFI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InIrudeBwoy Napisano Marzec 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 13, 2008 Możesz skonfigurować to w Konfiguracji sieci. Nie wiem jaki plik się tworzy i gdzie bo ja mam to nieskonfigurowane. Wolę NM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...