iPod Napisano Lipiec 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 23, 2008 Witam, Mam problem z wyborem odpowiedniej wersji Fedory. Posiadam lapka HP nc8000. Którą wersje mam wybrać? Dołączam screena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daf Napisano Lipiec 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 23, 2008 podejrzewam, ze jestes poczatkujacy. proponuje i386 LiveCD nie-KDE. jak system Ci sie zaladuje, to bedziesz mial ikonke instalacji. to moja prywatna preferencja. DVD tez bedzie ok. jak sciagniesz i386 DVD to bedziesz mial pelniejsza instalacje z OpenOffice itd. jak bedziesz mial LiveCD to pewne rzeczy bedziesz musial sam doinstalowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iPod Napisano Lipiec 23, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 23, 2008 Zgadza się, jestem NOWY w Fedorce..sorry za głupie pytanie:), i dzieki za pomoc! Czyli lepiej wybrać: Obraz Live Desktop Fedory, tak? up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daf Napisano Lipiec 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 23, 2008 wydaje mi sie, ze tak. obejrzysz jak wyglada, sprawdzisz czy wszystko Ci dziala i instalacja generalnie zabiera duzo mniej czasu. mowie, pozniej bedziesz musial wiecej doinstalowac z netu, a zanim zaczniesz pytac to przejrzyj np. poradnik powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Sorror Napisano Lipiec 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 23, 2008 No ja bym raczej polecał instalację i386 DVD, bo potem mogą się zacząć problemy z krzyżowaniem pakietów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...