Skocz do zawartości

Pamięć Operacyjna A Fedora9

Avesarius

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem związany z obsługa multimediów przez Fedorę 9 (moja konfiguracja sprzętowa:lenovo 3000 v100, celeron M530 1,73GHZ, 512 ram ddr2 667 mhz, grafika GMA 950). Wszystko wygląda i działa pieknie, dopóki nie próbuje właczyc kilku aplikacji w internecie jednoczesnie- tzn. jesli właczam aplikację java, to nie dzialają mi aplikacjewe flashu[filmy ucinają sie po 2 s, nie ma w nich dźwięku]; jesli najpierw właczę flasha, to pojawia sie problem z aplikacjami java (nie reagują na klawiaturę,mysz lub w ogóle się nie właczają). Generalnie tylko restart komputera gwarantuje mi możliwość korzystania z tej drugiej z powyższych aplikacji:) . Jestem strasznie początkującym użytkownikiem Linuksa i komputerów w ogóle, wczesniej miałem tylko windowsa XP, ale wydaje mi się, że moja fedora nie radzi sobie z wykorzystaniem pamieci ram(czyt. zapycha się), windows chyba sobie lepiej radził. Byc może wina jest mala ilośc pamięci w moim komputerze, ale przeciez na stronie producenta napisane jest, że minimum to 256 mb, więc teoretycznie wszystko powinno działać.

Czy da się jakoś to naprawić? Może to wina samej przegladarki (firefox 3.01)?

Wiem, że na tym forum bylo juz coś o tym wspomniane (temat 'Flash Brak Dźwięku' http://forum.fedora.pl/index.php?showtopic=18099 ), ale proponowane tam metody(również te w odnośnikach) naprawienia problemu nie pomagają.

Instalacja domyślna(czyt. nie zmieniałem niczego, co wyglądałoby podejrzanie.

Z partycjami na poczatku była zabawa, ale zdecydowałem się na domyślny układ.

Hmm, Waldo, sprawdzilem tą komendę, która mi podałeś i dostałem:

[root@nexus ~]# swapon -s
bash: swapon: command not found