marcin87 Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 31, 2009 Witam. Jestem początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT. Założyłem malą sieć składającą się z dwóch komputerów. Przy komputerze z windowsem xp mam zainstalowaną drukarkę. Zainstalowałem ją w (_linuxie_ → Linuksie) ORT (to znaczy on ją sam znalazł) ale drukarka nie drukuje. Nie bardzo wiem co robić. Czy to coś z siiecią czy oprogramowanie drukarki na nic. Nie mogę jej do komputera z fedorą podłączyć bo to laptop. Mam nadzieję że nie nie przeczytam zaraz że od tego jest google, bo już pół dnia szukam i już nie wiem co wpisywać w pole do wyszukiwania . Pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 31, 2009 Nie mogę jej do komputera z fedorą podłączyć bo to laptop.Dlaczego nie? Wg http://tech.yahoo.com/ps/hp-deskjet-840c/1990321095 drukarka ma interfejs usb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 31, 2009 Na początek pytanie czy ta drukarka po stronie Windows została udostępniona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin87 Napisano Marzec 31, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 31, 2009 Jest udostępniona. Drukarka jest podłączona do portu lpt1. Musiałbym zdobyć kabelek do USB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...