Skocz do zawartości

Fedora Z Gnome I Chcę Doinstalować Kde4


maciejus

Rekomendowane odpowiedzi

Witka!

W związku z tym że na łubuntu po instalacji LXDE (na fedorze chyba tak samo kiedyś miałem) system się wysypał (jakiś tam błąd dmrc oraz net przestał działać), chciałbym przezornie się zapytać czy jeśli sobie na mojej Fedorze 10 doinstaluje kde4 - chcąc korzystać z tego i z tego - nie zepsuje mi się system?

Dodam że jestem newbie i nie wchodzi w grę późniejsze latanie po konfigach i naprawianie systemu - nie znam się i nie poradzę sobie z tym, kde4 mi się podoba i chciałbym go mieć...

:lammer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak potwierdzasz moje obawy hehe.

Ok. Dzięki właśnie na taką odpowiedź liczyłem.

Niby to nic do rzeczy nie ma, a np. często po zainstalowaniu pod gnome jakiegoś programu spod kde (wiadomo ciągnie bilblioteki z kde!) np. k3b czy amarok, coś mi w systemie wysiadało, może to przypadek, ale od kiedy trzymam się zasady - tylko aplikacje z gnome - narazie wszystko działa, być może jednak ma to jakieś znaczenie, a może jest jakiś sposób by zainstalować kde4 i nie zepsuć gnome a ja nie wiem? :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może jest jakiś sposób by zainstalować kde4 i nie zepsuć gnome a ja nie wiem? :-P
Przecież Ci borzole, że KDE i Gnome to dwa niezależne środowiska graficzne i nie oddziaływują na siebie, czyli nie ma zagrożenia, że system padnie po zainstalowaniu KDE. Obecnie jest moda na pisanie GUI do aplikacji pod Qt i nie instalując tych bibliotek mocno ograniczasz sobie możliwości linuksa. Podobnie jak Ty staram się używać głównie z aplikacji Gtk+, ale wiele przydatnych, mniejszych, nowych programów nie ma swoich odpowiedników i nie można ich zastąpić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprecyzuję się, oczywiście po zainstalowaniu kde, system nie ucierpi, jak będziesz dalej używał gnome to nie masz się czego bać,