boomerx Napisano Sierpień 10, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 10, 2009 Witam Od razu mówię że jestem początkującym użytkownikiem Linuksa. Aktualnie mam zainstalowana Fedore 9. Problem jaki mam to połączenie sieci bezprzewodowej z karta ntel 4965 AGN. O ile na XP sieć jest wykrywana i ładnie się łączy, na Fedorze w ogóle nie widac tej sieci. Wykrywanych jest kilka innych a moja jest niewidoczna, Nie wiem czy to wina sterowników, konfiguracji. Jestem jeszcze troche zagubiony w tym systemie dlatego proszę o pomoc. Od czego zacząc ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Sierpień 10, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 10, 2009 Jak nie masz teraz żadnego połączenia internetowego to ściągnij ręcznie http://ftp.tu-chemnitz.de/pub/linux/fedora...fc11.noarch.rpm i doinstaluj taki pakiet (polecenie rpm -ivh iwl* ). Później załaduj moduł modprobe iwl4965 (wszystko jako root) poczekaj chwilę i resztą powinien zająć się NetworkManager. Zacznij od przeglądnięcia wiki http://wiki.fedora.pl/wiki/Poradnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boomerx Napisano Sierpień 10, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 10, 2009 Obecnie mam połączenie na kablu i z tym nie mam najmniejszego problemu. sciagajac to co umiesciles pod linkiem przy probie instalacji dostalem taki oto komunikat : BŁĄD rpm_check_debug i rozwiązywania zależności: rpmlib(FileDigests) is needed by iwl4965-firmware-228.61.2.24-1.fc11.noarch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
multics Napisano Sierpień 10, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 10, 2009 Trzeba poszukać tej paczki pod F9. Skoro masz neta to najlepiej będzie: su - yum install iwl4965* A później to co napisał thof czyli załadowanie modułu. Edytka: Aby yum znalazł pakiet musimy podać nazwę iwl4065* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...