Skocz do zawartości

Problem Z Wifi Intel 4665 Agn


boomerx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od razu mówię że jestem początkującym użytkownikiem Linuksa. Aktualnie mam zainstalowana Fedore 9. Problem jaki mam to połączenie sieci bezprzewodowej z karta ntel 4965 AGN. O ile na XP sieć jest wykrywana i ładnie się łączy, na Fedorze w ogóle nie widac tej sieci. Wykrywanych jest kilka innych a moja jest niewidoczna, Nie wiem czy to wina sterowników, konfiguracji.

Jestem jeszcze troche zagubiony w tym systemie dlatego proszę o pomoc. Od czego zacząc ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz teraz żadnego połączenia internetowego to ściągnij ręcznie http://ftp.tu-chemnitz.de/pub/linux/fedora...fc11.noarch.rpm i doinstaluj taki pakiet (polecenie rpm -ivh iwl* ). Później załaduj moduł modprobe iwl4965 (wszystko jako root) poczekaj chwilę i resztą powinien zająć się NetworkManager.

Zacznij od przeglądnięcia wiki http://wiki.fedora.pl/wiki/Poradnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam połączenie na kablu i z tym nie mam najmniejszego problemu. sciagajac to co umiesciles pod linkiem przy probie instalacji dostalem taki oto komunikat :

 

BŁĄD rpm_check_debug i rozwiązywania zależności:

rpmlib(FileDigests) is needed by iwl4965-firmware-228.61.2.24-1.fc11.noarch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisując podany kod :

 

su -
yum install iwl4965

 

dostalem taka informacje :

"Wczytane wtyczki: refresh-packagekit

Ustawianie procesu instalacji

Analizowanie parametrów instalacji pakietów

Nie ma pakietu iwl4965.

Nie ma niczego do zrobienia"

 

nie wiem skad ten komunikat ? moze jednak mam juz to zainstalowane ?

potem w konsoli wklepalem :

modprobe iwl4965

 

Nie dostalem po tym zadnego komunikatu. A z wifi dalej to samo - widzie jakies inne sieci - ale tej moje nie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach