marcin23412 Napisano Wrzesień 2, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 2, 2009 Chce zarwac umowe z blue connect przed czasem czy jest to możliwe?(jestem nie zadowolony z prędkości, poprustu nie moge z tym internetem nic zdziałać) i jesli tak to jakie kroki podjąć? ps. kawałek mam do salonu ery więc mam nadzieje ze pomożecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
multics Napisano Wrzesień 2, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 2, 2009 A możesz mnie oświecić dlaczego wrzuciłeś to na podforum "Sieci lokalne"? I drugie pytanie, wiesz w ogóle co to jest za forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEMON Napisano Wrzesień 2, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 2, 2009 sieci są różne więc dla jednego to będą komputerowe dla innego komórkowe a dla jeszcze innego rybackie heh ;)pozatym jak czlowiek zdesperowany pisze gdzie popadnie pozatym tutaj sami komputerowcy - spece od sprzetu sieci i wszystkim co elektroniczne wiec zapewne duzo osob ma doczynienia rowniez z sieciami komórkowymi - usprawiedliwiam kolege ale pomoc mozna - to moj imiennik tylko temat przeniesc gdzie indziej ale lepiej jak bys sie zarejestrowal tutaj http://www.telepolis.pl/forum/viewforum.php?selected_id=f3 i tam zadal pytanie - forum sieciach komórkowych i wszystkim co z tym zwiazane a do tego polecam google - http://www.google.pl/search?hl=pl&clie...=Szukaj&lr= http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&...sem&spell=1 ps. a tak naprawde to pomoglem bo chcialem sobie nabic posta waldo ma juz 6000 tys a ja ???? ale pocieszam sie tym ze mam niezly Member No 120 !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qmic Napisano Wrzesień 2, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 2, 2009 komurkowych lepiej jakbyś zainwestował w słownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEMON Napisano Wrzesień 2, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 2, 2009 gdzie? co?? jak??? nic nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Wrzesień 2, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 2, 2009 waldo ma juz 6000 tys a ja ???? Przebóg, łeż to jest i potwarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEMON Napisano Wrzesień 2, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 2, 2009 waldo wielce - zdumiony,zarzucający mi kłamstwo i oszczerstwo wiec poprawie "waldo ma juz 5998 tys a ja ???? " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Wrzesień 3, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 3, 2009 DEMON: Polecam naukę matematyki tysiąc: x*1000 A napisałeś: 6000 tys. co daje: 6000*1000=6.000.000 6 milionów Zdecyduj sie, czy chodzi Ci o 6tys. czy o 6.000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEMON Napisano Wrzesień 3, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 3, 2009 wiec musze kupic slownik i ksiazke do matematyki a tak na marginesie morsik u ciebie tez niedlugo fajna "cyferka" 1000 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adios Napisano Wrzesień 3, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 3, 2009 Widzę, że skupiacie się na rozwiązaniu problemu ^^. Wujek Google już w jeden dzień zaindeksował ten temat sugerując, że znajduje się w nim rozwiązanie (10-ty i pierwszy wynik). Także spróbujmy pomóc. Wszystko zależy od tego jak sformułowana jest umowa i czy istnieje możliwość odstąpienia od niej bez sankcji prawnych (ale oczywiście z karą zawartą w umowie). Kary są zazwyczaj wyższe jeśli skorzystano z jakiejś promocji biorąc modem lub laptopa w abonamencie. Nie wydaje mi się prawdopodobne odstąpienie od umowy bez kary z powodu słabej jakości usługi, gdyż jest to usługa mobilna. Na stronie ery znalazłem: 39. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt. 38 a), Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt. 37 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i usług. Kara Umowna nie przewyższa wysokości ulg przyznanych Abonentowi w ramach niniejszej Oferty i wynosi odpowiednio: blueconnect 29 – 500 zł blueconnect 39 – 600 zł blueconnect 49 – 800 zł blueconnect 69 – 1000 zł blueconnect 99 – 1200 zł Kara umowna będzie pomniejszona o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Aneksu do Umowy do dnia jej rozwiązania. Tak więc raczej ciekawa przyszłość się nie rysuje w przypadku odstąpienia od umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Wrzesień 3, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 3, 2009 Tak, dokładnie wszystko musi być zapisane w umowie i polecam od niej zacząć, potem ewentualnie telefon do ery. Poza tym miałeś chyba jakiś okres testowy lub te 14 dni na zrezygnowanie z usługi, a teraz to może być problem. Najlepsza jest ich mapa, z daleka widać wielkie różowe plamy (UMTS), w miarę przybliżania okazuje się, że akurat w tym różowym polu są niebieskie (GPRS/EDGE) plamki obejmujące wsie Z tego chyba wynika, że jak mieszkam na wsi i pojadę kilka km za miejscowość do lasu to tam już złapię UMTS... W praktyce jest jeszcze gorzej, bo nawet z EDGE jest problem raz jest, raz nie ma (z tego co zaobserwowałem to przez jakieś 30% czasu mam EDGE). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Subaru Napisano Wrzesień 15, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 15, 2009 Ten internet mobilny to jeszcze potrafi robić cuda na kiju W moim przypadku (choć ja to mam Orange) z siecią 3G jest niezły bajer: U mnie w pokoju zasięg jest pełny zawsze i wszędzie, jednakże jeśli przejdę do łazienki "2 pokoje na wschód" to zasięg potrafi zniknąć całkowicie...chyba sam Tux uświęcił mi pokój xD Ja bym spróbował od innej strony, zadzwonić do nich i zapytać czy są w stanie coś zrobić z tym lub jakoś Ci pomóc/doradzić bo przecież nie będziesz "happy client" z takimi warunkami użytkowania... bez grożenia, grzecznie ale skutecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się