Wisnia75 Napisano Luty 18, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2010 Witam, W fedorze jestem amator ale orientuje się tak jak na tych wszystkich linuksach na których pracowałem 2 lata Przy instalacji wyskakuje (dokładnie po wyborze układu klawiatury) czerwona ramka z błędem, jak się uda to jakoś zdjęcia zrobię.... Dokładnego kodu błędu nie zapisałem ponieważ gdy podawałem dane ftp aby wgrało to nie chciało ;/ tak samo nie chciało na dysk twardy zapisać błędu... Pozdrawiam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Sorror Napisano Luty 18, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2010 Dobrym pomysłem byłoby założenie topicu po zapisaniu czy zrobieniu zdjęcia błędowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kicerk Napisano Luty 18, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2010 Na podstawie moich fusów z herbaty stawiam, że to problem płyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia75 Napisano Luty 18, 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2010 No fajnie.. jaki problem płyty! wypalałem na 2x DVD-RW,CD-RW i to samo.... pobierałem 2 razy fedore 12 i to samo.. A tam gdzie jest wgrywanie na serwer to chodzi o FTP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esail Napisano Luty 18, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2010 A sprawdziłeś sumy kontrolne obrazów po pobraniu? Albo zrobiłeś test nośnika przed instalacją? Es. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...