benedetto Napisano Grudzień 29, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 29, 2010 Witam! Po wielu latach pracy na windzie powróciłem do linuxa. Przyznam się, że na dzień dzisiejszy jestem raczej laikiem w "mieszaniu" w samym systemie - niestety pamięć jest ulotna Zainstalowałem na swoim Dell Studio system Fedora 14 (64 bit). Wszystko działa ok, ale mam problem z uruchomieniem wbudowanej karty bluetooth (konkretnie jest to dell wireless 370 bluetooth). Karta za nic nie chce się włączyć. Próbowałem zainstalować sterowniki z windy (dostępne na stronie dell, i nie tylko...) ale ndiswrapper wywala bład, że jest błędny sterownik. Kombinowałem z różnymi wersjami tego sterownika, ale efekt końcowy zawsze jest ten sam. Może ktoś ma taką kartę zainstalowaną i jest w stanie mi pomóc. Przewertowałem masę stron internetowych w tym temacie i nic konkretnego nie znalazłem. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Grudzień 29, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 29, 2010 Bluetooth czy karta wlan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benedetto Napisano Grudzień 29, 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 29, 2010 Bluetooth czy karta wlan? karta bluetooth pełna nazwa tej karty wg della to wireless 370 bluetooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Grudzień 29, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 29, 2010 Całkiem w ciemno strzelam na podstawie tego → http://en.gentoo-wiki.com/wiki/Dell_Latitude_E6x00#Bluetooth yum install bluez-utils modprobe btusb Bluez-utils masz pewnie zainstalowane, więc możesz spróbować zacząć od modprobe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...