GothicBezimienny Napisano Październik 30, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Październik 30, 2011 Witam, po pierwsze jestem laikiem w kwestii Linuxa. Zainstalowałem fedorę 15, mam też Windowsa 7. Mam neostrade tp z liveboxem. I tu moje pytanie jak zrobic by działał mi internet na fedorze, na windowsie normalnie się łacze bez problemów a na linuxie nie wiem jak sie połączyć z tą siecią. Z góry dzięki za pomoc. Oczywiście szukałem podobnego tematu ale większosc były za stare i nie zbyt jasne dla mnie. I prosił bym o bardzo proste wytłumaczenie jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Październik 30, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Październik 30, 2011 → Opis na naszej wiki ? [EDIT] A jesli potrzebujesz jakies pomocy, to najpierw napisz czym dysponujesz (np. model) oraz z czym konkretnie masz problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość alkuzad(not logged) Napisano Październik 31, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Październik 31, 2011 Linux to nie darmowy Windows -pamietaj o tym. Prawdopodobnie brak sterow do wifi i nie ma polaczenia sieciowego (Stery do wifi sa tzw. zamknietymi programami - nie mozemy zobaczyc ich kodu zrodlowego - dlatego duzo distr ich nie ma w standardzie) I mylisz sie - temat walkowany jest baaaardzo czesto. Rozwiazanie ? Wpiac kabel, zrobic najpierw update calego systemu, potem doinstalowac repo rpmfusion i zainstalowac sterowniki wifi. Wszystko jest na Wiki/Poradniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...