Jusko Napisano Lipiec 29, 2012 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 29, 2012 Witam. Przyznam, że miałem wyczucie z bezprzewodowym internetem za pomocą telefonu - wczoraj przez burzę padł zasilacz od modemu :-) Internet skonfigurowałem przez wvdial, jednakże jest malutki kłopot - w przeglądarce internet działa, jednak konsola/terminal nie wykrywają już połączenia, a więc nie mogę nic instalować. Jak sprawić, aby i konsola widziała internet brany z bluetooth w telefonie poprzez wvdial? Do wczoraj nie używałem tego programu, toteż nie mam z nim doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Sierpień 14, 2012 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 14, 2012 Internet powinien dzialac wszedzie, skoro dziala w przegladarce. Zdefiniuj "nie dziala". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jusko Napisano Sierpień 15, 2012 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 15, 2012 Powód byl prozaiczny - potrzebna byla chwila czasu, aby konsola zalapala sprawe i zaczela pingowac. Innym razem po prostu zasieg byl za slaby na internet i pingi (mieszkam w Poznaniu, ale okolicy gdzie internet blueconnect czy play jest poza mapa zasiegu, a internet komórkowy dziala w odpowiednich, wybranych miejscach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Sierpień 15, 2012 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 15, 2012 internet blueconnect czy play jest poza mapa zasiegu, a internet komórkowy dziala w odpowiednich, wybranych miejscach).Sorry za off topic, ale czy to nie jest merytorycznie pozbawione sensu? Przeciez Blueconnect i Play to tez dostawcy internetu w sieci komórkowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...