Guliwer Napisano Luty 24, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Luty 24, 2013 Proszę o pomoc i cierpliwość i wyrozumiałość, ponieważ jestem początkujący. Wyjąłem dysk z Laptopa Fedora 16 i chciałem go podłączyć w celu zgrania rzeczy na innego Laptopa też z fedorą 16. Jednak, wszystkie rzeczy są w katalogu niedostępnym dla mnie lost+found gdy próbuję wejść wyskakuje mi komunikat: "Nie można wyświetlić zawartości katalogu Brak wymaganych uprawnień do wyświetlenia katalogu lost+found" Po czym otwiera się katalog i nic tam nie ma. Jak mogę się dostać do zawartości tego dysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentat Napisano Luty 24, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Luty 24, 2013 Musisz mieć uprawnienia roota. Jeśli jesteś adminem w systemie wpisz w konsoli (zapyta o Twoje hasło) sudo mc lub inaczej (zapyta o hasło roota) su -c mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guliwer Napisano Luty 24, 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 24, 2013 Po tym jak się loguję jako root i używam nakładki mc mogę wejść do katalogu ale nadal katalog jest pusty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokar620 Napisano Luty 24, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Luty 24, 2013 Czyli wszystko w porządku. W lost+found umieszczane są pliki odzyskane przez fsck (program do sprawdzania dysków). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guliwer Napisano Luty 24, 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 24, 2013 Czyli gdzie mam wszystkie dane z tego dysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...