Racerowiec Napisano Lipiec 7, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 7, 2013 Witam wszystkich! Mam promblem z dodawaniem repozytorium RPM Fusion w Fedorze 9. Robię to tak, jak zostało to pokazane w podpiętym poradniku, ale pojawia się błąd związany z niespełnioną zależnością. Domyślam, że czegoś brakuje w systemie, albo to co jest, jest już nie aktualne. Nie znam się na tym gdyż dopiero zaczynam swoją przygodę z Linuxem (swoją drogą nie wiem czy Fedora to dobry wybór na początek ). Z góry dziękuję za pomoc. Screen z błędem http://img594.imageshack.us/img594/6929/332v.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Lipiec 7, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 7, 2013 9? Napisałeś "dziewięć"? Jeden z komunikatów pokazanych przez Ciebie wyjaśnia chyba tajemnicę: "system-release >= 17 jest wymagany..." Ściągnąłeś paczki instalujące repozytorium RPM Fusion dla Fedory 17 lub wyższej. Musisz poszukać jakichś mocno archiwalnych repozytoriów, bo na serwerach rpmfusion.org widać jeszcze wprawdzie katalogi fedora/releases/9, ale nie ma w nich paczek instalacyjnych. Jeśli nie robi Ci to różnicy, to zainstaluj najnowszą Fedorę 19 - mniej problemów, łatwiej o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Racerowiec Napisano Lipiec 7, 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 7, 2013 A czy ta najnowsza Fedora ma szansę zadziałać na tym zabytku? Intel Celeron 2,4Ghz 768 mb Ram Grafika Radeon 9200 SE 128mbDysk 40Gb Western Digital Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Lipiec 7, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 7, 2013 Sprzęt faktycznie słaby. Tzn. głównie RAM-u mało. Takie niezbędne minimum wg specyfikacji. Może dla XFCE czy LXDE wystarczy. Tak czy siak na repozytoria RPM Fusion dla F9 raczej nie licz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...