Skocz do zawartości

Problem Z Dodawaniem Rpm Fusion W Fedorze 9


Racerowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!
Mam promblem z dodawaniem repozytorium RPM Fusion w Fedorze 9. Robię to tak, jak zostało to pokazane w podpiętym poradniku, ale pojawia się błąd związany z niespełnioną zależnością. Domyślam, że czegoś brakuje w systemie, albo to co jest, jest już nie aktualne. Nie znam się na tym gdyż dopiero zaczynam swoją przygodę z Linuxem (swoją drogą nie wiem czy Fedora to dobry wybór na początek :P). Z góry dziękuję za pomoc.

Screen z błędem

http://img594.imageshack.us/img594/6929/332v.png
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9? Napisałeś "dziewięć"? :)

Jeden z komunikatów pokazanych przez Ciebie wyjaśnia chyba tajemnicę: "system-release >= 17 jest wymagany..." 

Ściągnąłeś paczki instalujące repozytorium RPM Fusion dla Fedory 17 lub wyższej.

Musisz poszukać jakichś mocno archiwalnych repozytoriów, bo na serwerach rpmfusion.org widać jeszcze wprawdzie katalogi fedora/releases/9, ale nie ma w nich paczek instalacyjnych.

Jeśli nie robi Ci to różnicy, to zainstaluj najnowszą Fedorę 19 - mniej problemów, łatwiej o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Nie działa. Wyskakuje błąd.
Błąd: Cannot retrieve repository metadata (repomd.xml) for repository: F9. Please verify its path and try again
Albo ja zrobiłem coś źle. Chyba jestem zmuszony zainstalować najnowszą Fedorę 19.
Działo się tak gdy chciałem zainstalować sterowniki do ATI poleceniem podanym w podpiętym poradniku tj. yum --enablerepo=F9 install akmod-fglrx xorg-x11-drv-fglrx xorg-x11-drv-fglrx-libs.i386
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry Radeon jest dobry =D

 

Spróbuj dorzucić trochę RAM jeśli jest to możliwe, lub wybróbuj środowisko graficzne LXDE lub XFCE (chyba LXDE jest lżejsze niż XFCE, ale to tylko zgadywanka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach