Skocz do zawartości

Proszę O Pomoc Ale Tylko Cierpliwych


annag

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem szczerze jestem przerażona :( , bo od zawsze pracowałam w kancelarii na Windowsie, i oczywiście jestem cieeeeeeeenka z informatyki a niedawno dostałam skrzyneczkę w Fedorą no i pas. Nic mnie nie słucha. Weszłam na ten serwer by szukać pomocy a tu widzę mnóstwo postów ludzi ochrzaniających się nawzajem że są tepi. Ludzie co jestem winna, że dopiero weszłam w ten temat, myslę że i tak jest nieźle że w ogóle szukam pomocy. Ja się na tych wszystkich skrutach nie znam, jestem zwykłym użystownikiem komputera a nie jego administratorem. Dobra przechodzę do meritum sprawy.

Baaaaaaardzo proszę osoby cierpliwe o pokierowanie moją edukacją. Chcę wiedzieć wszystko ale po kolei, nawet jestem w stanie sięgnąć do literatury ale proszę o wskazanie co mi sie naprawdę przyda :?: :?: .

Każdy kiedyś miał ten pierwszy raz, więc proszę tych którzy to pamietają o pomocną dłoń. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Miłego dnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Cie annag i nie martw sie , jakoś sie da żyć z linuxem :)

Baaaaaaardzo proszę osoby cierpliwe o pokierowanie moją edukacją. Chcę wiedzieć wszystko ale po kolei, nawet jestem w stanie sięgnąć do literatury ale proszę o wskazanie co mi sie naprawdę przyda

Musisz bardziej sprecyzować pytanie, fedora to rozbudowany system. Jesli jestes total-początkująca to wiedz, że bedziesz musiała sie oswoić z obsługa konsoli (tzn z komendami) jesli chcesz cos zainstalowac albo skonfigurować. Jesli nie wiesz co to konsola, to kliknij na menu->wykonaj polecenie... i wpisz xterm . To sa podstawy, Radze też zaznajomic sie z samym menu, co gdzie jest, powciskac pare rzeczy, raczej nic złego nie zrobisz (jesli korzystasz z konta zwykłego użytkownika), a dojdziesz do wniosku, ze to nie rozni sie jakos bardzo od paska menu w windowsie.