krzysztofDANA Napisano Październik 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 23, 2008 Jestem nowicjuszem Podczas instalacji Fedory podłączony był monitor CRT 15. Zmieniłem obecnie na 19. maksymalna rozdzielczość jaką mogę ustawic to 800 x 600- taką widzi system- rozdzielczośc ekranu. Jak zmienić ją na dedykowana do monitora 10280 x 1024. Proszę o łopatologiczną pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAREK WL. Napisano Październik 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 23, 2008 Wyedytuj jako root plik /etc/X11/xorg.conf i tam znajdź linijke "DEPTH 24" i zmień w tym miejscu rozdzielczość na odpowiednią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofDANA Napisano Październik 23, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Październik 23, 2008 Wyedytuj jako root plik /etc/X11/xorg.conf i tam znajdź linijke "DEPTH 24" i zmień w tym miejscu rozdzielczość na odpowiednią dziękuję działa Extra. Fedora bardzo mi się podoba. Poprzednio pracowałem na PLD. Też ładne ale fedora prostsza dla zwykłego uzytkownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Październik 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 23, 2008 Ja wolę Fedorę od Ubuntu dlatego właśnie, bo jest proste, ale nie robi wszystkiego za mnie Przy Fedorze trzeba czasami przysiedzieć, a przy Ubuntu praktycznie wszystko działa OOTB, a wtedy się nudzę Pozatym wsparcie... forum.ubuntu.pl to IMHO porażka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...