ciebanna Napisano Luty 10, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 10, 2008 Witam. Jestem zupełnym laikiem jesli chodzi o Fedorę, Ponieważ jednak bardzo chiałam na niej pracować zainstalowałam ja dziś. Instalacja przebiegła bez problemu ale w momencie ponownego włączenia komputera pojawia sie panel graficzny i prośba o hasło i nazwę uzytkownika. Przeczytałam, że jestem zalogowana jako root. Utworzyłam dwa nowe konta z hasłami i mimo, że pojawiają się one na panelu, hasła które podałam nie pasują - nadal nie moge się zalogować. Proszę o pomoc - chciałabym usunąć te nadliczbowe konta i w końcu wejść do trybu graficznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 10, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 10, 2008 [...] chciałabym usunąć te nadliczbowe konta[...]Alt+Ctrl+F1, login: root, hasło: powinnaś znać userdel <nazwa_usera_do_usunięcia> Dla pewności napisz jak tworzyłaś te konta. Może nie trzeba ich usuwać a wystarczy tylko ustawić na nowo hasła (jako root passwd <user>) [...] i w końcu wejść do trybu graficznego.Byle nie jako root, bo będziesz szybko płakać To może być niebezpieczne dla systemu, łatwo o nieodwracalną pomyłkę. A jaki desktop instalowałaś? Domyślnie czy zmieniałaś na KDE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...