Marcin1 Napisano Kwiecień 20, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 20, 2008 Skąd można wziąc Fedore? czy jest darmowa?? Jestem początkującym użytkownikiem. Jaki system polecacie :?: Prosiłym o przesłanie płytki z Fedorą bo mam bardzo wolne łącze. Pokryje koszt przesyłki. Mam tez internet bezprzewodowy operator: iPlus. Modem comander M EDGE 2 SA do komputera stacjonarnego podpinany przez port USB. Czy będe miał internet? Prosze o pomoc. Mój nr gg: 11145542. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SeeM Napisano Kwiecień 20, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 20, 2008 proponowałbym spokojnie poczekać niecały miesiąc na Fedorę 9, a w międzyczasie przejść się do kafejki internetowej, lub znajomego z kablowym łączem i ściągnąć wersję LIVE, której nie trzeba instalować na dysku i można sobie podejrzeć jak co działa - http://fedoraproject.org/pl/get-fedora ; co prawda polskiego tam nie uświadczysz, ale poza językiem i prędkością działania wiele się to nie różni od zainstalowanego na dysku systemu jeśli chodzi o wysyłkę, to na Allegro jest sporo aukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Kwiecień 20, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 20, 2008 co prawda polskiego tam nie uświadczysz mylisz się. W menedżerze logowania wybierasz Language a następnie Polish Widać mało Live używałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borzole Napisano Kwiecień 20, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 20, 2008 ... co prawda polskiego tam nie uświadczysz a to ciekawe, bo wystarczy zmienić język na polski przed zalogowaniem na Live CD * ktoś mnie ubiegł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...