Skocz do zawartości

Instalacja Pendrive


Kubeus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem totalnym laikiem. Chciałbym nauczyć się obsługi systemu Fedora Core. Nie chcę instalować fedory na dysku twardym ale chciałbym zainstalować go na pen drive.

 

Prosił bym o link do pobrania potrzebnego mi oprogramowania oraz dokładną instrukcję instalacji (step-by-step).

 

Wiem ,że jest coś takiego jak live usb creator. Jak to obsługiwać ??? Jak mieć ???

 

Z góry dzięki za odp.

 

Pzdrq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz pojęcią o Fedorze, ani ogólnie o systemach Linuksowych, odpuść sobie instalację na Pendrivie lepiej. Fedorę (jak i każdy dostępny system) można zainstalować obok pewnego systemu operacyjnego, więc możesz mieć wtedy i Windowsa i Fedorę, możesz dzielić ustawienia niektórych programów i przedewszystkim masz więcej miejsca.

Instalacja na Pendrive jest kiepskim pomysłem jeśli jesteś poczatkującym, szybko braknie Ci miejsca (jeśli w ogóle go masz) ponieważ będziesz zapewne testował różne programy itp.

 

Pozatym... Widać że nie szukałeś, bo tematów o instalacji na Pendrivie było... dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz przyzwoity sprzęt, to zamiast kombinować z LiveUSB wypróbuj wirtualizacje. Modne słówko, a z takim programem jak VirtualBox (znajdziesz w google) jest prostsza niż obsługa gadu-gadu :) Właściwie to potrzebne ci tylko wiedzieć, że fedora do działania musi mieć troszkę ram (200? lepiej z 512), o prockach itp można zapomnieć.

To jak reflektujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak chcę zainstalować fedorę na USB. Otrzymałem link ale jest w całości po angielsku=niezrozumiały.

 

Czy mógł bym prosić o jakieś instrukcje krok-po-kroku lub najlepiej link do instrukcji. Googlowałem ale nic nie znalazłem.

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Pozdrawiam