Skocz do zawartości

Fedora Core 1 Lub 2


Polares

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego chcesz pobrać Fedorę 1 lub 2?

dorwałem książkę o tej akurat dystrybucji a ze jestem zielony w te klocki wiec książka jest dla mnie cala wiedza

 

You need actual information about Fedora. Visit fedoraproject.org

Taka mała uwaga...

wiem znam te stronę przejrzałem zasoby ftp ale nic nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorwałem książkę o tej akurat dystrybucji
Zapomnij o Fedora Core 1 czy 2. To już prehistoria. Wspierane są 2 wersje wstecz (czyli obecnie F10 i F9) pozostałe przechodzą do tzw.legacy.

Ściągnij najnowszą wersję - książka się przyda w zakresie podstawowych informacji o systemie, bo tu nie zmieniło się tak wiele z punktu widzenia użytkownika czy nawet administratora.

Szukając wersji FC1 lub nawet FC2 cofasz się lekko licząc o jakieś 4-5 lat.

 

BTW. morsik miał chyba na myśli zapoznanie się z aktualną wersją systemu a nie wskazywał zasoby FTP na serwerze fedoraproject.org - tam już nawet obrazów F8 nie znajdziesz a co dopiero wcześniejszych wersji ;)

Tak jak pisałem 2 wersje wstecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"download history fedora core 1" http://download.uta.edu/software/linux/fed...ore/1/i386/iso/

 

mam biblię Fedora Core 3, ale nigdy nie korzystałem z tytułowej wersji, ostatni raz zaglądałem tam gdy szukalem pomocy dla F8, większość informacji raczej szybko nie ulegnie przedawnieniu, więc również polecam zainstalować najnowszą Fedorę. I uwaga z mojej strony, jeśli masz to starocie instalować to proponuje tylko na wirtualnej maszynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW. morsik miał chyba na myśli zapoznanie się z aktualną wersją systemu a nie wskazywał zasoby FTP na serwerze fedoraproject.org - tam już nawet obrazów F8 nie znajdziesz a co dopiero wcześniejszych wersji ;)

Dokładnie o to mi chodziło.