Skocz do zawartości

Geforce 8600m Gt Sterowniki


shimpu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem nowy i zielony jeśli chodzi o (_linuxa_ → Linuksa) ORT. Mam następujący problem poszukuje sterowników do karty nvidia geforce 8600m gt dla fedora10.

bardzo prosze o konkretne odpowiedzi nie w stylu "wujek Google ci pomoże " bo juz tak siedze nad tym bardzo długo. Dziękuje za info z góry:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś to siedzenie słabo Ci wychodzi ;) Sterowniki do Nvidia dla Fedory są w repozytoriach RPMFusion. Nie jestem pewny na 100%, czy zawierają sterowniki w wersjach mobilnych do laptopów (różnie z tym dawniej bywało), ale pewnie tak. A jeśli nawet nie, to są one na pewno w wersji na Linuksa do ściągnięcia ze strony Nvidia (sprawdzałem). :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adios, Ty chyba nie o łączce?

Nie o łączce, ale naprawdę niewiele wysiłku wystarczy włożyć aby znaleźć taką informację. Sama łączka jest dobrym pomysłem, ale niemożność wyszukania tak podstawowych i prostych do odnalezienia rzeczy już niepokoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za chęci niektórych i jak zwykle za pewne drwiny. Ale yum install z pewnoscią nie dziala dla 8600m gt pewnie dlatego ze to jest mobilna i nawet dla windowsa Nvidia sie wycofuje i nie robi nowszej wersji sterów (nie mam pojęcia dlaczego). A wracając do tematu nadal nic z tego!!! A z RPM Fusion starałęm się odpalic yum install xorg-x11-drv-nvidia-libs.i386 ale pisze że nie może znalesć. Jakieś inne propozycje????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczną kartę graficzną MOBILNĄ i ściemy, że nie działa mi nie puścisz...

Dziękuje za chęci niektórych i jak zwykle za pewne drwiny.

Na drwiny sam się wystawiasz, nie czytając oficjalnej dokumentacji sterowników i wmawianie swoich mądrości innym.