mobbit Napisano Wrzesień 11, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 11, 2010 Witam posiadam notebooka hp 4710s i zrobiłem live usb na pendrive (2GB) z fedora 11, mam pytanie jak dodać sterowniki do karty wifi bo ściągnąłem ze strony producenta pod linux ale nie chcą się zainstalować... czy to jest w ogóle możliwe?? dodam że chce używać tego systemu za pomocą pena i nie chce żeby był zainstalowany na dysku twardym. Jeszcze jedno czy jest możliwość używania live usb z fedorą jak normalnego systemu? tzn. żeby zapisane były ustawiania np komunikatora albo zainstalowanych programów lub ustawień przeglądarki mozilla (np. strona główna). Dodam że jestem laikiem z systemami linux więc proszę o wyrozumiałość i dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master07 Napisano Wrzesień 11, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 11, 2010 Wykonaj update systemu su yum update oraz restart,. Po tym zabiegu karta WiFi powinna działać. Jeszcze jedno czy jest możliwość używania live usb z fedorą jak normalnego systemu? tzn. żeby zapisane były ustawiania np komunikatora albo zainstalowanych programów lub ustawień przeglądarki mozilla (np. strona główna) Takie rzeczy powinny zapisać się na penie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobbit Napisano Wrzesień 11, 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 11, 2010 ale rzeczy tzn. ustawienia nie zapisują się na penie... spróbuję jeszcze raz zrobić format. A i jeszcze czy da się ustawić żeby od razu był język polski a nie za każdym razem przy uruchomieniu trzeba ustawiać i jak zrobić su yum update?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...