Skocz do zawartości

W Czym Zrobić Program Łączący Się Z Postgresql


samba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam w domenie serwer Postgresql na Centos. Klienci to windows XP. Chicałbym napisać aplikację (taką konsolę -plik.exe) która będzie łączyła się z bazą. Zrobiłem bazę wypożyczeń coś podobnego do biblioteki tj. Ktoś wypożycza dany dokument a użytkownik przez ten program nanosi kto wypożyczył kiedy i kiedy oddał.Stworzenie bazy jest w miarę proste ale cóż mi po samej bazie , potrzebuję programu. Userzy nie będą robić selectów i insertów przez pgadmina.

 

Program ma być dla wielu userów tak więc każdy z nich musi mieć swój logi i hasło. Najlepiej aby był to program gdzie wizualnie projektuje się aplikację tak jak np. programy do HTML WYSWYG.

 

Prócz tego interesuje mnie jak taka aplikacja łączy się z bazą ? Potrzebne są jakieś sterowniki JDBOC lub coś w tym stylu?

 

W czym coś takiego napisać? Od czego zacząć? Nie mam doświadczenia w programowaniu tak więc proszę o pomoc.

Oczywiście program będzie działał na Windows tak więc

 

Może są jakieś gotowce ?

Proszę o poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Java albo C#.

Jesli java to w NetBeans latwo zrobisz interfejs, a jak sie laczyc: http://www.google.pl...postgresql+java

Jesli C# (czy co tam w NET) to Visual Studio w wersji Express, ale trzeba sprawdzic, czy ma wszystko co potrzeba, bo wersja express moze miec wyciete to czego najbardziej potrzebujesz :/ oraz lacze: http://www.google.pl...postgresql+C%23

 

[EDIT]

Mozesz tez przez przegladarke naskrobac cos, w któryms z gotowych framework'ów PHP / Python.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Java albo C#.

Jeśli java to w NetBeans łatwo zrobisz interfejs, a jak się łączyć: http://www.google.pl...postgresql+java