Skocz do zawartości

Problem Z Instalacją Sterowników Nvidia Fedora 17


Boowha

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie drodzy użytkownicy.

Jestem początkującym użytkownikiem fedory jednak innego linuxa już używałem. Mój wybór padł na fedorę ponieważ jest ona najbardziej na czasie jeśli chodzi o narzędzia programistyczne czyli to co mnie najbardziej interesuje. Jednak mam pewien problem ze sterownikami do karty graficznej. Mój laptop posiada kartę graficzna nvidia 8600GT. Chciałem zainstalować sterowniki do karty graficznej znajdujące się w repozytorium RPMFusion. Korzystałem z dwóch tutoriali opisujących ten proces. Pierwszym tutorialem był standardowy poradnik do Fedory 17 z tej własnie strony a drugim tutorialem było http://www.if-not-true-then-false.com/2012/fedora-17-nvidia-guide/ .

Jednak w obu przypadkach sytuacja kończy sie dokładnie tak samo. Mianowicie po restarcie systemu pojawia się logo ładowania fedory, po zakończeniu animacji loga powinno pojawić się okno logowania. Tak jednak się nie dzieje i zamiast tego pojawia mi się lista elementów które są ładowane typu

Starting BlueTooth Manager             [OK]

i tak aż do wpisu Started Display Manager. Na tym ładowanie się kończy i dalej nic się nie dzieje. System jednak działa ponieważ logując się na inna konsole mogę zarządzać systemem z linii poleceń. Instalowałem wersje zarówno kmod i akmod

 

Chciałem się was zapytać co powinienem z tym zrobić. Jak dalej walczyć ze sterownikami i czy w ogóle one są mi potrzebne.

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.

Boowha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze warto wykonac standardowe sprawdzenia → http://forum.fedora....post__p__158779 (punkty 1-4).

Do tego warto zajrzec do logów X-ów (najprawdopodobniej /var/log/Xorg.0.log) i poszukac wpisów (EE). Moze to cos wyjasni, chociaz karta jest dosc stara i nie powinno byc z nia problemów (ja mam 8400GS i zamkniete sterowniki dzialaja).

 

[...] i czy w ogóle one sa mi potrzebne.