beschu Napisano Lipiec 7, 2019 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 7, 2019 Czy ktoś z Was zainstalował ydpdict na Fedorze? Niestety nie znalazłem ani gotowego pakietu dla Feodory 30 ani pakietu z binarkami, więc chcę go skompilować ze źródeł. Pragnę dodać, że nigdy nie bawiłem się w kompilację i jestem nowy w Fedorze . Źródła i instrukcję instalacji znalazłem tutaj: https://github.com/wojtekka/ydpdict Niestety po ściągnięciu źródeł z githuba nie potrafię sobie poradzić z kompilacją - wbrew instrukcji nie widzę w głównych katalogach "libydpdict" oraz "ydpdict" plików configure., tylko configure.ac. libydpdict-master]$ sudo ./configure sudo: ./configure: command not found libydpdict-master]$ ls AUTHORS autoclean.sh autogen.sh ChangeLog configure.ac COPYING FILE-FORMAT.md include Makefile.am misc NEWS pkgconfig README.md src TODO ydpdict-master]$ ls autoclean.sh autogen.sh config.rpath configure.ac contrib COPYING doc m4 Makefile.am mkinstalldirs po README.md src ydpdict.1.in ydpdict.conf.in ydpdict.pl.1.in W jaki sposób mogę ten program skompilować? Czy coś przeoczyłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@sunrise Napisano Lipiec 7, 2019 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 7, 2019 Najpierw uruchom autogen.sh potem configure a na końcu make Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...