Skocz do zawartości

Szybko Lekko I Ładnie

lukas_gab

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich . Mam fedora core 3 z pisma Linux + .Nie jest i jest to (_muj_ → mój) ORTmój pierwszy Linux . Na swoim kompie miałem 11 linuxów srednio 2 dni na jednego i właśnie ten mi przypadł do gustu. Jestem totalnie zielony w (_linuxie_ → Linuksie) ORT przy czym 7 lat przesiedziałęm na winie i jestem w nim zaawansowanym user'em .Mam pyrtanie jakie wybrać środowisko graficzne żeby szybko sie komp (_włancza_ → włącza) ORTłwłączał i nie był mocno obciążony i interesuje mnie tonacja czerń granat wysoki kontarast póółprzezroczyste okna grafika 3-D oraz jak to zainstalować ( tłumaczyć metodą łopatologiczną nawet głupiego programu nie mam pojęcia jak zainstalować ale najpierw musze mieś os'a miłego dla oka a później nauka ;^) ) Dodam że mam kompa : płyta na chipetsie sis seleron 3.00 ghz 256 mb ram ddr ( teraz dokupie 512 mb) 80 gb ata samsung gieforce fx5200 128mb samsung cd-rw 52/48/52 i dvd-ram 16x ,ac'97 no i chyba na tyle prosze łopatologicznie i o szybką odpowiedz

Najpierw poczytaj troszkę artów o linuksie, będziesz chociaż wiedział co yest od czego zależne a co nie... (_menadżer_ → menedżer) ORT okien nie wpływa na prędkość uruchamiania komputera, jeśli miałeś na myśli uruchamianie systemu to można ograniczyć ilość uruchamianych usług podczas startu (dla druku jeśli nie korzystasz etc, były na forum porady). Z lekkich (_menadżer_ → menedżer) ORTówmenedżerów obsługujących bajery takie jak przezroczystość polecam (jak zawsze) (_fluxbox'a_ → Fluxboksa) ORTFluxboksa, również Icewm. Grafika: zainstaluj stery (faq na stronie +forum). I na koniec powtórzę: czytaj arty, chociażby STĄD

te 11 to były testowe instalacje

strasznie sie nameczyles zeby je wszystkie poinstalowac :P

tylko nie wiem po co tyle trudu skoro jestes poczatkujacym uzytkownikiem, nie byles w stanie w ciagu 2 dni poznac danej dystrybucji, nie mowiac juz o porownaniu i wyborze najlepszej