Piotrek23 Napisano Marzec 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 23, 2008 Jestem laikiem w (_linuxie_ → Linuksie) ORT, dlatego prosze o wyrozumiałość, nurtują mnie następujące problemy: - [Firefox] Denerwuje mnie czcionka, która zastosowana jest w Firefoxie, kompletnie nie wiem jak to zmienić: - [Firefox] Problem mam także z polskimi znakami w Mozilla Firefox, choć zainstalowałem polski słownik: - [KDE] Jak zmienić środowisko graficzne z Gnome na KDE? - [Compiz Fusion] Jak aktywować Compiz Fusion Z góry dziękuje za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InIrudeBwoy Napisano Marzec 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 23, 2008 Polecam lekturę http://poradnik.fedorapl.org/ na początek. Co prawda jest to F7 ale nadal aktualne. Compiz: su -c 'yum install compiz' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi1981 Napisano Marzec 23, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 23, 2008 Czconki zapewne w ustawieniach firefoksa. Natomiast żeby zmienić na kde, wpisz w konsoli switchdesk KDE i najlepiej dopisz do pliku /etc/sysconfig/desktop DISPLAYMANAGER="KDM" DESKTOP="KDE" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek23 Napisano Marzec 23, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 23, 2008 Polecam lekturę http://poradnik.fedorapl.org/ na początek. Co prawda jest to F7 ale nadal aktualne. Compiz: su -c 'yum install compiz' Z tym Compizem to dałeś mi chyba polecenie do pobrania Compiza a nie do jego aktywowania, po wpisaniu polecenia w terminalu wyskakuje mi taki komuniakt: Setting up Install Process Parsing package install arguments Package compiz - 0.6.2-3.fc8.i386 is already installed. Nothing to do Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...